Starsky en Lipton blijven verbonden met #StayHomeStayConnected

Crea / News

In opdracht van Unilever voor hun merk Lipton realiseerde Starsky de gesmaakte campagne #StayHomeStayConnected. De campagne werd uitgerold via zijn celebrity influencer en TikTok-netwerk op sociale media.

“Starsky blijft veruit de grootste speler in celebrity & influencer marketing en onderscheidt zich van alle andere spelers door zijn unieke online en offline mix. We bereiken door onze ‘gelaagde’ aanpak maandelijks meer dan 5,2 miljoen mensen in België,” stelt Starsky-oprichter Kristiaan Cloots“De online StayHomeStayConnected boodschap geraakte ook vlot tot bij een voor klassieke media eerder moeilijk bereikbare GenZ doelgroep. Onze Lipton engagement rate klopte af op een zeer hoog gemiddelde van 13% en met niet minder dan 2 395 800 interacties. Dit tot grote tevredenheid van onze klant.”

Laurence Verbist, senior brand manager beverages bij Unilever, besluit: “We waren enorm verheugd met de campagneresultaten van #StayHomeStayConnected voor Lipton die liep in april 2020. Deze samenwerking is een schot in de roos. Starsky slaagt er zeer goed in om tot hoog engagement aan te zetten en onze boodschap en waarden op positieve en dynamische wijze over te brengen bij de juiste doelgroepen. De online brand booming power van hun netwerk van 54 celebrities, social media influencers en grote TikTok namen is uniek.”