Starsky en Magnum Ruby blijven trouw aan plezier
Starsky zette zijn celebrity influencer en TikTok-netwerk in voor Magnum Ruby (Unilever) in de maand mei. Magnum Ruby vond zo in Starksy de geknipte partner om de juiste consumenten te overtuigen om de nieuwe Magnum Ruby te proeven.
“Veertig van onze influencers en celebrities, wij noemen ze “Starsky Brandstars” waaronder onder andere klinkende namen zoals Lize Feryn, Marleen Merckx, Natalia Druyts, Evi Hanssen, Gers Pardoel, Lotte Van Wezemael, DJ Makasi en TikTok leading ladies Nour & Fatma werden actief en creatief ingezet,” licht Kristiaan Cloots toe, oprichter van Starksy. “Zij realiseerden op een speelse en eigentijdse wijze een letterlijk smaakvolle campagne voor Magnum Ruby van Unilever. De cijfers liegen er niet om: 3 173 228 interacties en een zeer hoge engagement rate van 16,2 % die sterk boven het marktgemiddelde lag.”
Stéphanie Haelterman, brand manager ice cream bij Unilever, vult aan: “Magnum Ruby chocolate is een compleet nieuwe pure chocolade ervaring die authentiek plezier biedt. Onder het motto: ‘True To Pleasure (No Fear To Be Judged)’ werd deze campagne passend ingevuld door Starsky op Instagram en TikTok met zeer uitnodigende en creatieve ‘pleasure posts’ die de doelgroep hebben aangezet om de nieuwe Magnum Ruby te proeven. We zijn niet enkel verheugd met het kwantitatieve aspect van de campagne c.q. het hoog engagement maar ook met de kwalitatieve invulling zijnde het bereiken van de juiste doelgroep. We zijn ook uitermate tevreden over de puike, verfrissende creatieve aanpak.”