Starsky maakt influencerradio op NRJ
Starsky blijft gecontroleerd groeien en voegt het medium radio toe aan zijn eco-systeem. Er werd een samenwerking aangegaan met radio NRJ. Bedoeling is om “visuele influencer” radio te maken die de sound van morgen brengt vandaag en connecteert met GenZ.
Concreet betekent dit dat Starsky wekelijks 2 uur een zender binnen de zender wordt. Als je wilt weten wat er hot is op internet, socials-, influencer-wereld, beroemdheden en natuurlijk TikTok, dan is Starsky Radio je samenvatting van 2 uur. En meteen ook een vooruitblik op de toekomst. Met extra scoops, trending, H.O.T.I (leggen ze uit in hun show), exclusives, win, meet & greet, parties enzovoort. Starsky Radio belooft de kloof met GenZ te overbruggen middels een uniek multi-mediaplatform. En uiteraard ook met muziek van morgen en vandaag. Elke uitzending zal bouwen op het recept: “Listen, Learn, Participate, Enjoy”. De hosts zijn entertainer-inluencer-artist Amir Motaffaf en NRJ’s Xander Peeters. De muziekkeuze is -samen met de muzieksamenstellers van NRJ- in handen van Peter Muls van Absolute P Agency, een onderdeel van het Starsky netwerk.
“Dit is een verdere logische stap in de uitbouw van ons netwerk en medium. Door deze unieke samenwerking met radio NRJ, waar we heel blij mee zijn, versterken wij onze globale reach en onze belofte voor merken: “doelgroepen van binnenuit bereiken” en dit met multi-mediale entertainende content en interactie met onze BrandStarstm. Door deze aanpak wordt een unieke brug geslagen naar de moeilijk bereikbare doelgroep GenZ. Ons Starsky netwerk met 57 celebrity & TikTok influencers zal uiteraard als talent-pool aangeboord worden alsook zullen zij de radio uitzendingen natuurlijk mee ondersteunen en delen met hun +10 miljoen volgers,” vertelt Kristiaan Cloots, oprichter van Starsky.
Nathalie Delporte, program manager NRJ België, vult aan: “Welkom Starsky! We zijn verheugd met deze innovatieve samenwerking die perfect past bij onze zender en die ons bereik verder uitbouwt. Het is voor ons van primordiaal belang om GenZ optimaal te bereiken en er interactie mee aan te gaan. Starsky Radio wordt dé afspraak voor GenZ, elke donderdag van 19 tot 21u bij NRJ.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]