State Of Art en Tom Waes zetten vakmanschap centraal

Crea / News

Mannenlabel State Of Art, actief in Nederland, België en Duitsland, vond bij AKA De Mensen in Tom Waes de perfecte ambassadeur. “Ik vind helemaal mijn ding in de nieuwe collectie. De idee om vakmanschap centraal te zetten, voelt juist aan,” klinkt het bij de kersverse ambassadeur. Dat State of Art authenticiteit hoog in het vaandel draagt was een belangrijke basis voor deze nieuwe relatie. De drang naar avontuur en een grote voorliefde voor de klassieke Porsches versterkt de samenwerking alleen maar.

De campagne werd uitgeschreven door het Amsterdamse bureau Fitzroy. De productie van de lanceringsvideo bleef dicht bij huis voor Tom en lag in handen van AKA De Mensen. Internationaal regisseursduo Greenwood kreeg in Portugal de teugels in handen van deze filmische spot: een sterk startschot van de samenwerking tussen de Undercover-acteur en het Nederlandse label. 

“We zijn erg verheugd dat Tom zich aan ons merk verbindt,” zegt Manon Hendriks, CEO van State of Art. “Zo landt het mannenmerk voor het nakende seizoen daar waar drie werelden elkaar vinden: die van de Classic Porsches, die van Tom Waes en die van State of Art zelf. Drie keer authenticiteit, drie keer driven by craft.”

Greenwood staat sinds de fijne samenwerking mee op de roster van AKA De Mensen.

Credits

State of Art: Manon Hendriks

State of Art: Bob Berkelmans

Agency: Fitzroy Amsterdam

Agency: Marnix Tiggeloven

Agency Creative: Joris van Ingen

Prod Co: Aka De Mensen

CD: Tom Willems

Exec: Pieter Maes

Producer: Audrey Dierckx

Service Production: Alibi Films

Director: Greenwood

Camera: Fabrice Parent

Focus: Jes Perry

Art Dept: Dave Tutti

Editor: Ward Geerts

Grading: Florian Keirse

VFX: Inblik Post

Sound & Music: Sonhouse