Artex creëerde een visuele campagne voor Honda scooters en motorfietsenvdie te zien was langs de snelwegen, in steden, stations en op digitale media met geanimeerde bannering. Met enige vertraging berichten we daar vooralsnog over.
Steeds op tijd met Honda scooters en motorfietsen, zo luidt de ondertoon van de campagne. Nooit meer te laat, geen gesakker in de file. Altijd stipt op de afspraak op je werk, met belangrijke leveringen... en zelfs op je eerste date.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]