Steeds op tijd met Honda

Artex creëerde een visuele campagne voor Honda scooters en motorfietsenvdie te zien was langs de snelwegen, in steden, stations en op digitale media met geanimeerde bannering. Met enige vertraging berichten we daar vooralsnog over.
Steeds op tijd met Honda scooters en motorfietsen, zo luidt de ondertoon van de campagne. Nooit meer te laat, geen gesakker in de file. Altijd stipt op de afspraak op je werk, met belangrijke leveringen... en zelfs op je eerste date.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]