Stella Artois en TBWA reizen de wereld rond

Crea / News

Stella ArtoisStella Artois ontstond in 1366 in Leuven, in brouwerij Artois. En je weet hoe het gaat met grote ideeën: Ze reizen. Stella Artois is nu beschikbaar in meer dan 180 landen en is zo een vaandeldrager voor Belgische bieren in het buitenland.
Stella ArtoisBelgen zijn dan ook trots op deze internationale faam. Beeld je maar eens in dat je als Belg over Times Square loopt en je daar een outdoor campagne van dat Leuvense pintje ziet hangen. Dat vormt meteen het uitgangspunt voor een eerste outdoor campagne van TBWA Belgium voor Stella Artois. We zien een reeks beelden van outdoor advertenties van Stella over de hele wereld, op iconische plaatsen en in wereldsteden. Plaatsen waar Stella sterk aanwezig is, ook in outdoor.
Stella ArtoisDe beelden zijn tot het einde van de zomer in outdoor te zien in Antwerpen, aan het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten.
Credits:
Client: AB INBEV Stella Artois
Contacts: Rob Goossens , Josse Peremans, Arnaud Hanset
Agency: TBWA\Belgium
Creative Director: Jeroen Bostoen
Strategic Director: Kristof Janssens
Creation: Pieter Claeys, Wouter Pardaens, Roxane Schneider, David Maertens
Account Team: Jochen De Greef, Max Fauconnier, Rosemarijn Bol Raap
Design: Sébastien Bontemps, Christophe Liekens
Research: Wouter Pardaens, Yves Van Hacht
Studio: Patti Secci, Annick Cohen
Art Buyer: Elly Laureys
PR Creative: Kenn van Lijsebeth