Stem mee voor je nieuwe Mini Family-model met The Marcom Engine

De eerste modellen van de New Mini Family, die de vijfde generatie van het merk Mini inluiden, staan nu in de showroom. Na een grootse lancering in België en Luxemburg loopt het enthousiasme verder op nu die modellen verkrijgbaar zijn.
In mei en juni organiseren Mini-dealers in het hele land het “New Mini Family Weekend”, waarbij klanten de eerste beschikbare modellen van de New Mini Family kunnen ontdekken en een proefrit kunnen maken. Die events zijn een kans om de nieuwe Mini Countryman (A bigger dose of Mini-ness) en Mini Cooper (The original reborn) te ervaren. Beide modellen beloven een kartgevoel en zijn zowel verkrijgbaar in een benzineversie als volledig elektrisch.
Om de lancering te vieren, heeft The Marcom Engine — de strategische samenwerking tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls — een campagne ontwikkeld. De boodschap luidt “Stem voor de nieuwe Mini countryman/ Mini cooper”. Die volledig geïntegreerde campagne is ontwikkeld in samenwerking met offline mediapartner Dentsu. De campagne beslaat verschillende kanalen, waaronder sociale media, digitale media, print, radio, OOH big format en een uitgebreid 2m2-netwerk.
Als ludieke knipoog naar de verkiezingen moedigt Mini klanten aan om hun stem uit te brengen op hun favoriete Mini-model. Via specifieke mediakanalen kunnen kiezers deelnemen aan polls om hun favoriete Mini Countryman of Mini Cooper te steunen.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks and Berylls)
Brand: MINI Client: MINI BELUX
Contact: Stijn Vermeulen, Saschia De Rudder, Céline Deplasse, Babette Gogne
Campaign Title: MINI Test Drive campaign
Account team: Aurora Casiraghi (Media.Monks), Silvan Schreuder (Media.Monks), Benoit Leveque (TME) Copywriting: Wim Provoost
Digital Project Management: Aurora Casiraghi, Alexander Strobbe
Social Media Project Manager: Monica Monte
Digital Agency: Plan.Net
CRM Project Manager: Anouk Wijnants
Campaign Manager: Ward Pardon
Digital Media Agency: Mediaplus
Connection Planner: Robin Gérondal, Axelle Raquet
Offline Media agency: dentsu
OOH agency: dentsu
OOH director : Hélène Bairiot
Communication director : Caroline Crispeels
Communication consultant : Houda Fettaka
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]