Made in, het regionaal b2b-nieuwsmerk van Mediahuis, gaat op zoek naar ‘Hét Product Made in de regio’ en zet de schijnwerpers op enkele van de meest opmerkelijke en innovatieve producten die Vlaanderen te bieden heeft.
Na een zorgvuldige beoordeling van meer dan 400 inzendingen, selecteerde de jury een top 20 van producten per regio waarop het publiek de voorbije weken massaal kon stemmen. Deze wedstrijd zet niet alleen de diversiteit van regionale producten in de schijnwerpers, maar toont ook de sterke betrokkenheid van het publiek: in totaal kwamen er al meer dan 40.000 stemmen binnen voor de regionale ondernemingen.
En dat is nog niet alles. Op 30 oktober maakte de jury vijf finalisten bekend per regio, zodat het nu aan het publiek is om te beslissen welk product de titel 'Hét Product Made in de regio’ verdient. Stemmen kan tot 15 november via made-in.be/stem. De winnaar zal worden onthuld tijdens een feestelijke prijsuitreiking op 21 november in het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) in aanwezigheid van Vlaams Minister Jo Brouns.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]