Made in, het regionaal b2b-nieuwsmerk van Mediahuis, gaat op zoek naar ‘Hét Product Made in de regio’ en zet de schijnwerpers op enkele van de meest opmerkelijke en innovatieve producten die Vlaanderen te bieden heeft.
Na een zorgvuldige beoordeling van meer dan 400 inzendingen, selecteerde de jury een top 20 van producten per regio waarop het publiek de voorbije weken massaal kon stemmen. Deze wedstrijd zet niet alleen de diversiteit van regionale producten in de schijnwerpers, maar toont ook de sterke betrokkenheid van het publiek: in totaal kwamen er al meer dan 40.000 stemmen binnen voor de regionale ondernemingen.
En dat is nog niet alles. Op 30 oktober maakte de jury vijf finalisten bekend per regio, zodat het nu aan het publiek is om te beslissen welk product de titel 'Hét Product Made in de regio’ verdient. Stemmen kan tot 15 november via made-in.be/stem. De winnaar zal worden onthuld tijdens een feestelijke prijsuitreiking op 21 november in het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) in aanwezigheid van Vlaams Minister Jo Brouns.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]