Stemming Marketing Book of the Year 2023 geopend

In 2023 presenteerde BAM elke maand een nieuwe literaire parel uit de marketingwereld. Welk boek kon de marketing community van BAM afgelopen jaar het meest inspireren en verbazen? Vanaf donderdag 11 januari kunnen marketeers stemmen voor het Marketing Book of the Year 2023.
Sinds 2018 nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month. Bij die nominaties spelen de pijlers van het Meaningful Marketing Framework telkens een belangrijke rol. Jaarlijks kiest de Marketing Community van BAM het Marketing Book of the Year uit de genomineerde boeken. Afgelopen jaar kon ‘Kom op!’ van Marc Michils de marketeers overtuigen.
Dit jaar zijn er 10 kanshebbers waarop de marketing community vanaf vandaag kan stemmen:
- Relatie Renaissance – Stef Verbeeck
- Le marketing peut-il sauver le monde – Nicolas Lambert
- Trendsurfing – Bert Van Thilborgh
- De Strategische Business Marketeer – Frank Faassen
- Succes in 7 mislukkingen – Peter Decuypere
- Utopia Brands: The Path to Growth and Impact – Benoit Beaufils & Subodh Deshpande
- Marquer les esprits à tous les coups – Fred Colantonio
- De Ruwe Diamant – Steven Van Belleghem
- Own Your Story – Ianka Fleerackers
- Do Tell - Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils
Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari 2024. Op 6 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]