Step into the 70s met Nostalgie en Bismillah de haan

Crea / News

Sinds 20 november kan je bij Nostalgie genieten van de 70s Top 770. Net als bij de vorige succesvolle muziekacties zien we in campagnevideos de Nostalgie-familie opduiken, deze keer met hun haan Bismillah. De Nostalgie video-campagnes worden  intern geconcipieerd en uitgewerkt door StudiJo50 en Diet! Producties. Marketingmanager Nostalgie Sofie Callewaert: “Dat Nostalgie met zijn frisse en creatieve muziekacties een steeds breder en ook jonger publiek bereikt, bewijzen niet alleen de CIM-cijfers maar ook alle andere parameters. We merken dat de echte goede classics alle generaties aanspreken en dat ze vaak ook verbindend werken tussen die generaties. Vandaar dat we sinds dit voorjaar de Nostalgie-familie in onze campagnes hebben geïntroduceerd, waar jong en oud onze Nostalgie Classics “beleven” in allerlei vrolijke situaties. Feelgood én Classics: dat is immers waar het bij Nostalgie allemaal om draait". 

In deze “Step into the 70s” video zien we sommige familieleden vruchteloos proberen om de onstnapte haan Bismillah terug in zijn hok te krijgen: “Let him go! Bismillah! No, no, no…we won’t let him go”. De campagne loopt op de regionale televisie, Nostalgie.be en de Nostalgie socials. De 70s Top 770 hoor je van zaterdag 20 tot en met vrijdag 26 november. Klik hier om de 16:9-versie van de spot te zien. 

Vorige spots  in deze familiereeks waren er voor Play Back the 80s, The 90s are calling en The Big 5.

Credits

Advertiser - Nostalgie - Sofie Callewaert

Concept & scenario - StudiJo 50 – Jo Nachtergaele; Diet! Productions – Dietrich Peeters; Nostalgie – Kevin De Geest

Productie video - Diet! Productions

Camera - Charles Pacqué Visuals gcv

Grafiek - Jan Van den Bossche - TVspot

Audio - Nostalgie – Kristof Standaert

Montage  - TV-Spot

Publishing - Nostalgie – Marie Van Rompaey & Birgit Swinnen