Stephanie De Smedt

New kids in town

Stephanie De Smedt Foto
“Na mijn studies Communicatiemanagement ben ik op zoek gegaan naar mijn ideale droomjob, zoals iedereen, toch? In tegenstelling tot vele andere new kids in town hier, ben ik niet onmiddellijk terechtgekomen in de reclamewereld. Ik heb mijn ervaring als marketeer opgedaan bij een aantal mooie bedrijven met grote, internationale structuren.
Ergens was ik altijd op zoek naar dat tikkelje meer, het gevoel écht te kunnen meebouwen aan een mooi verhaal… Op een dag, ergens eind juli 2017 moet het geweest zijn, opende ik mijn Facebookapp en zag ik in mijn newsfeed het bericht verschijnen dat Done by Friday op zoek was naar een nieuwe projectmanager. Diezelfde dag nog heb ik een informeel mailtje gestuurd om mijn interesse te tonen en met de vraag of ik eens kon langskomen voor een babbel.
En hopla, twee fijne babbels later was het ineens eind september en eveneens de eerste dag van een nieuw hoofdstuk in mijn carrière. En wat blijkt, dat hoofdstuk is er tot hiertoe eentje om u tegen te zeggen. De afgelopen vijf maanden waren al ongelofelijk boeiend, leerrijk, uitdagend, keidruk en vooral ook FUN. Done by Friday is een jong en klein bureau met een hecht team van zeven mensen die er elke dag voor gaan, full force ahead. Als projectmanager werk ik mee de campagnes van onze klanten uit en zorg ik ervoor dat alles altijd at the right time en the right place is.
Als je me vandaag de vraag stelt of ik nu eindelijk mijn plekje heb gevonden, dan zeg ik volmondig JA!”