Stephanie Groven 

New kids in town

Als 18-jarige wist ik meteen wat ik later zou doen: iets met reclame! Vandaar dat ik koos voor de studie Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Antwerpen. Hoewel ik tijdens mijn masterjaar Strategische Communicatie zowel stage liep bij het creatief bureau Wunderman Thompson als bij de adverteerder Unilever, had ik toch het gevoel dat ik nog een buitenlandse ervaring miste. Na even zoeken vond ik een stageplaats in Parijs bij het reclamebureau Publicis Conseil. Nee, ‘Emily in Paris’ reflecteert niet het leven dat Parisiennes daar hebben. De Parijse attitude? Oui, bien-sûr!  

In april 2019 kreeg ik een berichtje van Britt via LinkedIn: “Hey Stephanie, wij zijn bij Maxus op zoek naar een communication planner. Zin om eens langs te komen voor een babbel?”. Drie jaar later maak ik nog steeds deel uit van onze Maxus Squad als communication planning executive. Zowel online als offline media kennen voor mij geen geheimen meer.  

Drie maanden geleden kreeg ik de kans om me als young potential te wagen aan de YMCE awards - the strategy edition. Na een zeer stressvolle maar interessante dag, presenteerden Nicolas en ik onze strategie voor de jury. Enkele weken later werden we op de UMA Day gekozen tot winnaars van 2022! Wat een ervaring! 

Ik ben alvast benieuwd welke #maxusness dingen er nog op mijn pad liggen!