Het strategieteam van IPG Mediabrands, onder leiding van Cédric Tytgat, wordt versterkt met de komst van Stéphanie Radochitzki. Zij wordt aangesteld als digital strategy & performance director en zal toezicht houden op de ontwikkeling van digitale strategieën voor belangrijke accounts.
Stéphanie Radochitzki’s carrière leidde haar van research and online manager bij Euro RSCG, tot country manager bij Havas Digital en digital strategy manager bij Space. Haar komst en ervaring zullen bij IPG Mediabrands de nieuwe digitale structuur versterken die enkele maanden geleden is ingevoerd en die alle digitale beroepen samengebracht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]