Het strategieteam van IPG Mediabrands, onder leiding van Cédric Tytgat, wordt versterkt met de komst van Stéphanie Radochitzki. Zij wordt aangesteld als digital strategy & performance director en zal toezicht houden op de ontwikkeling van digitale strategieën voor belangrijke accounts.
Stéphanie Radochitzki’s carrière leidde haar van research and online manager bij Euro RSCG, tot country manager bij Havas Digital en digital strategy manager bij Space. Haar komst en ervaring zullen bij IPG Mediabrands de nieuwe digitale structuur versterken die enkele maanden geleden is ingevoerd en die alle digitale beroepen samengebracht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]