Tijdens de zesde editie van de Warmste Week van de VRT geeft Stihl zijn steun aan Natuurpunt. De producent van kettingzagen, bosmaaiers en heggenscharen verkoopt mutsen en houten kerstversiering voor het goede doel. Met de verzamelde euro’s wil Stihl bosgrond aankopen en en ecologisch bosbeheer promoten. Flexus gaf extra ruchtbaarheid aan dit initiatief met POS-materiaal, opvallende radiospots en 5-secondespots op tv.
Het bureau uit Gent haalde een stoer mannenkoor naar de opnamestudio. Dat zong speciaal voor de gelegenheid een aangepaste versie van de kerstklassieker Stille Nacht. In de nieuwe versie veranderde ‘Stil’ in ‘Stihl’. Resultaat: een earcatcher die het pad effent voor de oproep om samen Het Warmste Bos planten. Sterk werk!
Credits
Klant: STIHL
Agentschap: FLEXUS
Account: Karen Strypens
Creatie: Gregy Vergauwen en Valérie De Clercq
CD: Sebastien Van Reet
Audioproductie: Brandy Jingles
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]