Stihl en Flexus in koor tijdens Warmste Week

Tijdens de zesde editie van de Warmste Week van de VRT geeft Stihl zijn steun aan Natuurpunt. De producent van kettingzagen, bosmaaiers en heggenscharen verkoopt mutsen en houten kerstversiering voor het goede doel. Met de verzamelde euro’s wil Stihl bosgrond aankopen en en ecologisch bosbeheer promoten. Flexus gaf extra ruchtbaarheid aan dit initiatief met POS-materiaal, opvallende radiospots en 5-secondespots op tv.
Het bureau uit Gent haalde een stoer mannenkoor naar de opnamestudio. Dat zong speciaal voor de gelegenheid een aangepaste versie van de kerstklassieker Stille Nacht. In de nieuwe versie veranderde ‘Stil’ in ‘Stihl’. Resultaat: een earcatcher die het pad effent voor de oproep om samen Het Warmste Bos planten. Sterk werk!
Credits
Klant: STIHL
Agentschap: FLEXUS
Account: Karen Strypens
Creatie: Gregy Vergauwen en Valérie De Clercq
CD: Sebastien Van Reet
Audioproductie: Brandy Jingles
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]