Tijdens de zesde editie van de Warmste Week van de VRT geeft Stihl zijn steun aan Natuurpunt. De producent van kettingzagen, bosmaaiers en heggenscharen verkoopt mutsen en houten kerstversiering voor het goede doel. Met de verzamelde euro’s wil Stihl bosgrond aankopen en en ecologisch bosbeheer promoten. Flexus gaf extra ruchtbaarheid aan dit initiatief met POS-materiaal, opvallende radiospots en 5-secondespots op tv.
Het bureau uit Gent haalde een stoer mannenkoor naar de opnamestudio. Dat zong speciaal voor de gelegenheid een aangepaste versie van de kerstklassieker Stille Nacht. In de nieuwe versie veranderde ‘Stil’ in ‘Stihl’. Resultaat: een earcatcher die het pad effent voor de oproep om samen Het Warmste Bos planten. Sterk werk!
Credits
Klant: STIHL
Agentschap: FLEXUS
Account: Karen Strypens
Creatie: Gregy Vergauwen en Valérie De Clercq
CD: Sebastien Van Reet
Audioproductie: Brandy Jingles
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]