Met de interactieve expo ‘Lost Heartbeats’ in het Leuvense museum Parcum neemt Stijn D’Hondt – ook bekend van het Gentse communicatiebureau Heren Loebas – je mee in het meest universele gevoel van allemaal: loslaten en anders leren vasthouden.
Nog tot 6 november kan je in Parcum helemaal tot rust komen en kennismaken met de 15 verliesverhalen die Stijn D'Hondt op een audiovisuele manier ontworpen heeft. De kunstwerken zijn gebaseerd op de hartslagen van gesprekspartners die elk een andere vorm van verlies meemaakten. Stijn D’Hondt studeerde Beeldende Vorming aan LUCA School of Arts en vervolgens aan BAS, de Belgian Advertising School. “Ik balanceerde altijd al tussen kunst en communicatie,” zegt hij in het kantoor van Heren Loebas in de Gentse deelgemeente Gentbrugge, gevestigd in een voormalig atelier van kunstenaar Wim Delvoye. “Of anders gezegd: tussen speelsheid en ernst. Ons reclamewerk proberen we ook altijd speels en kleurrijk te houden, zonder dat het te veel ‘reclame’ lijkt te zijn. Wij willen met ons werk mensen verwonderen.”
>>> LEES HET VOLLEDIGE ARTIKEL IN PUB MAGAZINE
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]