"Ik studeerde af aan het Sint-Lucas (Gent) als beeldend vormgever. Daarna dompelde ik mij onder in digitale media aan Thomas More (Mechelen). Als 23-jarige wisselde ik mijn comfortabele, vaste plek als Art Director in voor een nieuw verhaal vol creatieve vrijheid. Samen met Peter Van de Sijpe startten we het visual storytellingsbureau ‘Heren Loebas’ op. Deze vrijheid zorgt ervoor dat we onze creativiteit kunnen botvieren bij zowel eigen klanten (Toerisme Vlaanderen, Oxfam, VRT, Stad Aalst…) als agentschappen (Famous, Darwin, The Reference, Bowling,…)
Als een echte loebas vecht ik in naam van de creativiteit, maar een project eindig ik wel altijd als een echte heer: zowel de klant als ikzelf moeten tevreden zijn met het eindresultaat. Hierbij gaat het veel dieper dan enkel erkenning en bijhorende awards. Ik wil mensen immers niet in een commerciële val lokken, maar ze oprecht raken met een pakkend en lonend verhaal. Visuele kwaliteit waarvoor mensen spontaan iets voelen, meer nog: bewust voor kiezen.
Ik ben nu ruim een jaar als zelfstandige werkzaam en leerde dus al aardig de zakelijke kant kennen. Zo krijg je er een pak minder sexy taken bij: de extra administratie en kosten zijn niet te onderschatten. De meeste van mijn leeftijdsgenoten trouwen of kopen een huis. Ik startte een eigen zaak op. Niet de gangbare route, maar zo heb ik het graag. Ik hoop nog lang en gelukkig op deze manier verder te werken. De extra wallen neem ik er graag bij!"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]