Denk jij bij KISS aan die Engelse rockgroep? Of aan dat liedje van Prince? Tijd om je marketingkennis bij te schaven op het STIMA Congress. Na enkele jaren in Gent keert de jaarlijkse hoogmis voor marketeers terug naar Brussel. Wa paasde doevan?
Serviceplan bedacht een chouette campagne die inspeelt op deze terugkeer naar de hoofdstad. Enkele rasechte Brusselse maskes en kadeikes leggen voor de camera uit wat volgens hen bepaalde marketingtermen betekenen.
Hun uitspraken vormen de basis voor een uitgebreide campagne met onder meer radio, video, print en e-mail. En naa oen aa!
Credits
Client: STIMA
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Nathalie Strybos
Graphic Design: Sébastien Bontemps
Campaign Manager: Cleo Hoebeke
Client Service Director: Félice Vandenabeele
Video Production: Gonzales
Sound & Radio Production: Klankwerk
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]