Wa paasde doevan?

Denk jij bij KISS aan die Engelse rockgroep? Of aan dat liedje van Prince? Tijd om je marketingkennis bij te schaven op het STIMA Congress. Na enkele jaren in Gent keert de jaarlijkse hoogmis voor marketeers terug naar Brussel. Wa paasde doevan?
Serviceplan bedacht een chouette campagne die inspeelt op deze terugkeer naar de hoofdstad. Enkele rasechte Brusselse maskes en kadeikes leggen voor de camera uit wat volgens hen bepaalde marketingtermen betekenen.
Hun uitspraken vormen de basis voor een uitgebreide campagne met onder meer radio, video, print en e-mail. En naa oen aa!
Credits
Client: STIMA
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Nathalie Strybos
Graphic Design: Sébastien Bontemps
Campaign Manager: Cleo Hoebeke
Client Service Director: Félice Vandenabeele
Video Production: Gonzales
Sound & Radio Production: Klankwerk
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]