Wa paasde doevan?

STIMA 2016

Crea / News

STIMADenk jij bij KISS aan die Engelse rockgroep? Of aan dat liedje van Prince? Tijd om je marketingkennis bij te schaven op het STIMA Congress. Na enkele jaren in Gent keert de jaarlijkse hoogmis voor marketeers terug naar Brussel. Wa paasde doevan?

STIMA

Serviceplan bedacht een chouette campagne die inspeelt op deze terugkeer naar de hoofdstad. Enkele rasechte Brusselse maskes en kadeikes leggen voor de camera uit wat volgens hen bepaalde marketingtermen betekenen.

STIMAHun uitspraken vormen de basis voor een uitgebreide campagne met onder meer radio, video, print en e-mail. En naa oen aa!

Credits

Client: STIMA
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Nathalie Strybos
Graphic Design: Sébastien Bontemps
Campaign Manager: Cleo Hoebeke
Client Service Director: Félice Vandenabeele
Video Production: Gonzales
Sound & Radio Production: Klankwerk