STIMA blikt tevreden terug op congres

STIMA Ambiance-Village-Sponsors-106

Marketing / News

STIMA Ambiance-Village-Sponsors-106De 35ste editie van het STIMA-Congres vond dit jaar plaats in Brussel, dat gedurende twee dagen opnieuw de marketinghoofdstad werd. De marketingscene verzamelde zich voor deze editie voor het eerst op donderdag en vrijdag, wat een succesvolle formule bleek.

Het was een top editie met bijna 1100 deelnemers die geïnspireerd werden door meer dan 20 van de meest bezielende en inspirerende marketeers en CEO’s. Exceptionele sprekers die zullen bijblijven, zijn alvast Brian Solis (analist en auteur “What’s the Future of Business (WTF)”, “The End of Business as Usual” en “Engage”), Denise Lee Yohn (merkenexpert en auteur van de bestseller “What Great Brands Do en de immer goedlachse Marcus Orlovsky (inspirerend ondernemer en bezieler van educatieve programma’s). PUB komt graag terug op het congres, in het volgende nummer van PUB Magazine (een interview met Luc de Brabandere) én ook op pub.be en in PUBNews. Hou ons in het oog...

We onthouden van dit congres dat het de bedrijfscultuur is die de communicatie moet aandrijven en niet omgekeerd. Marketers denken soms dat de communicatie die zij uitwerken, hun bedrijfscultuur zal beïnvloeden. « Dit is echter volkomen verkeerd, » zei Denise Lee Yohn, een van de keynote sprekers op dit STIMA-Congres. « Consumenten hebben dit snel door, voelen aan dat het verhaal niet klopt en zullen de communicatie niet echt in zich opnemen, » voegde ze hieraan toe.

Alle congresdeelnemers zullen rond 20 december een uniek STIMA Congresmagazine in hun postbus ontvangen, met interviews van sprekers, testimonials van deelnemers en verslagen van deze inspirerende tweedaagse. Afspraak graag opnieuw volgend jaar op donderdag 7 en vrijdag 8 december 2017 voor het grootste en belangrijkste marketingcongres in België.

Bekijk alle foto’s en filmpjes op http://www.stimacongres.be.