Stima Congress: bent u al ingeschreven?

STIMA 2016

Agenda / Marketing / News

dries-nl STIMAOver een week is het zover: het STIMA Congres 2016. Als u dat nog niet deed: vergeet u niet in te schrijven. Twee dagen, 20 boeiende sprekers, onmetelijk veel nieuws over de recentste marketingtrends. De 35ste editie van het STIMA Congres zal dit jaar plaatsvinden in Brussel, dat gedurende twee dagen opnieuw de marketinghoofdstad wordt. Voor het eerst wordt ook met de traditie gebroken om het congres op vrijdag en zaterdag te houden en verzamelt de marketingscene zich nu op donderdag en vrijdag. Meer dan 20 van de meest bezielende en inspirerende marketeers en CEO’s zullen met passie en bevlieging hun verhaal brengen, met praktische en uitvoerbare voorbeelden en tips die marketeers kunnen inspireren in hun dagelijkse werk.

Voor de editie van dit jaar heeft STIMA internationale toppers kunnen strikken als Brian Solis (analist en auteur “What’s the Future of Business (WTF)”, “The End of Business as Usual” en “Engage”), Denise Lee Yohn (merken expert en auteur van de bestseller “What Great Brands Do”, Marcus Orlovsky (inspirerend ondernemer en bezieler van educatieve programma’s) en Mikko Hypponen (cyber war soldaat in de strijd tegen hacking). Maar ook Belgische grote namen zoals Koen Pauwels (werkzaam als marketingprofessor aan meerdere internationale universiteiten), Dominique Vercraeye (Kantar TNS), Bob Verbeeck (Golazo) en Jan Denys (Randstad) komen aan bod. Afspraak dus op donderdag 1 en vrijdag 2 december in Brussels Expo voor het grootste en belangrijkste marketing congres in België. Tijdens de vorige editie mocht STIMA maar liefst 900 gasten verwelkomen. Dit maakt van het STIMA Congres het grootste en belangrijkste marketingcongres van België. Het STIMA Congres krijgt dit jaar ook ondersteuning van IAB Belgium en BDMA.

STIMA

Serviceplan bedacht een leuke campagne die inspeelt op deze terugkeer naar de hoofdstad en PUB berichtte daar al eerder over. Enkele rasechte Brusselse bewoners leggen voor de camera uit wat volgens hen bepaalde marketingtermen betekenen. Hun uitspraken vormen de basis voor een uitgebreide campagne met onder meer radio, video, print en e-mail. En voor het tweede jaar op rij wordt de award Belgium’s New Brand of the Year uitgereikt op het congres. Deze award wordt uitgereikt aan het meest sterke nieuwe merk van de laatste vijf jaar dat in België op de markt is gekomen. Het concept loopt in samenwerking met De Tijd/L’Echo. Vorig jaar won Wasbar deze award, die uitgereikt werd door minister Kris Peeters.

Voor dit jaar wist STIMA meer dan 20 nationale en internationale gastsprekers te strikken voor het tweedaagse congres. Hierbij een overzicht van enkele van de meest opmerkelijke gastsprekers.

Donderdag 1 december

  • Brian Solis, Author in new technology, digital marketing and culture shifts
  • Koen Pauwels, Professor marketing
  • Marc Fauconnier, FamousGrey
  • Dominique Vercraeye, TNS
  • Albert Asséraf, JC Decaux
  • Bob Verbeeck, Golazo
  • Pieterjan Bouten, Showpad
  • Luc de Brabandère, Cartoonbase
  • Sven Verstrepen, Ahlers
  • Guy Verhofstadt, parlementslid Europees Parlement

Vrijdag 2 december

  • Denise Lee Yohn, brand-building expert
  • Sylvie Verbrugge/Bert Denis, Telenet Gold Effie Award
  • Jan Denys, Randstad
  • Polle de Maag, Ministry of World Domination
  • Marcus Orlovsky, Bryanston Square
  • Mikko Hypponen, F-Secure Corporation
  • Philippe De Backer, Staatssecretaris voor Bestrijding van Sociale fraude, Privacy en Noordzee
  • Sophie Angenot, QuaData
  • Robot Nao

Voor de volledige lijst van gastsprekers en hun curriculum vitae kunt u terecht op www.stimacongres.be/#program

STIMAWaar en wanneer

  • Donderdag 1 december van 9u00 tot 20u00
  • Vrijdag 2 december van 9u00 tot 16u00
  • Brussels Expo, Belgiëplein 1, 1020 Brussel

Deelnemen kost €855 voor de twee dagen. STIMA-leden krijgen 130 euro korting en betalen dus €725. Deze ledenkorting geldt dit jaar ook voor de leden van IAB Belgium en BDMA. Hiervoor wordt u ontvangen met een ontbijt, krijgt u een lunch aangeboden en kunt u onbeperkt alle presentaties volgen. Bovendien krijgt u een rijk gevulde goodiebag, maar bovenal…een unieke kans om te netwerken. Inschrijven kan via www.stimacongres.be.