Na de officiële lancering van BAM kondigt de Belgian Association of Marketing het STIMA Congress aan als eerste BAM Marketing Congress, een tweedaagse conferentie (op 8 en 9 december) voor alle professionals gepassioneerd door marketing. Het onderwerp is "lastige waarheden van marketing in het digitale tijdperk."
Op het programma staan verschillende sprekers, waaronder Susan Weinschenk, Kristof Dewulf, Wim Decraene en Mark Woerde. Zij zullen het er hebben over onderwerpen als "Marketers do not know their consumers", "The new economy creates less value than the old one", 'Technology now matters more than content" en "Old media is alive and kicking."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]