Na de officiële lancering van BAM kondigt de Belgian Association of Marketing het STIMA Congress aan als eerste BAM Marketing Congress, een tweedaagse conferentie (op 8 en 9 december) voor alle professionals gepassioneerd door marketing. Het onderwerp is "lastige waarheden van marketing in het digitale tijdperk."
Op het programma staan verschillende sprekers, waaronder Susan Weinschenk, Kristof Dewulf, Wim Decraene en Mark Woerde. Zij zullen het er hebben over onderwerpen als "Marketers do not know their consumers", "The new economy creates less value than the old one", 'Technology now matters more than content" en "Old media is alive and kicking."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]