Na de officiële lancering van BAM kondigt de Belgian Association of Marketing het STIMA Congress aan als eerste BAM Marketing Congress, een tweedaagse conferentie (op 8 en 9 december) voor alle professionals gepassioneerd door marketing. Het onderwerp is "lastige waarheden van marketing in het digitale tijdperk."
Op het programma staan verschillende sprekers, waaronder Susan Weinschenk, Kristof Dewulf, Wim Decraene en Mark Woerde. Zij zullen het er hebben over onderwerpen als "Marketers do not know their consumers", "The new economy creates less value than the old one", 'Technology now matters more than content" en "Old media is alive and kicking."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]