Marketingorganisatie STIMA loopt zich warm voor het grote Marketing Congress van begin december. Maar eerst staan er nog enkele opleidingen op de kalender. Deze eerstkomende events mag u al zeker verwachten:
Op 26 oktober staat de Master marketeer's evening op het programma, een exclusieve avond voor ervaren marketeers en ceo’s met marketinginteresse. Een van de gastsprekers die avond is Prof. Dr. Marion Debruyne, decaan aan de Vlerick Business School. Zij zal er Customer Innovation komen voorstellen, een boek dat concrete werkwijzen demonstreert om als bedrijf te innoveren.
Op 29 oktober organiseert STIMA het BrandCafé: Branding & Disruption. Daar zullen Yuri Vandenbogaerde, Dries Henau (Wasbar) en Grégoire van Cutsem (Lampiris) het hebben over disruptie: de opvatting om zaken anders aan te pakken en ze dan ook effectief uit te voeren, of beter gezegd de moed om te durven afwijken.
Ook in december heeft de vereniging naast het congres nog wat in petto. Zo kunt u tijdens de opleiding Marketing Metrics gedurende vijf avonden alles te weten komen over onder meer metrics, marketing analytics, performance management en big data. Voor meer informatie kunt u terecht op de website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]