Stima organiseert eerste Social Marketing Lunch


CSR en sustainability. Het zijn 2 trendy buzz-words die je haast in elk mission statement terugvindt. Maar wat zit erachter? Zijn het louter goedkope verkoopsargumenten of zoekt men echt maatschappelijke waarde? En hoe kan sustainability jouw business versterken en hoe bouw je als merk een stevige CSR-reputatie uit? De expertgroep Marketing & Society van Stima zoekt het uit en wijdt haar eerste Social Marketing Lunch volledig aan het thema.
Vier exclusieve sprekers brengen hun visie en hun verhaal: Nicolas Lambert (ceo Fairtrade Belgium): "Fairtrade, because human chains are stronger than supply chains”, Astrid Leyssens (Marketing consultant Do Good Companies): “Business for Good - Hoe kunnen marketeers een positieve impact leveren op sociaal/ecologisch vlak”, Raf Weverbergh (Managing Director FINN PR): “Hoe CSR de reputatie ernstige schade kan toebrengen” en Mathieu Desantoine (Trade for Development Center - Belgian Development Agency): "How marketing power can help building a fair world”.
Inschrijven kan via deze link.
Praktisch:
Donderdag 19 januari 2017 vanaf 12u, einde voorzien rond 14u
Muntpunt, Munt 6, 1000 Brussel

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


