Stima organiseert eerste Social Marketing Lunch

STIMA

Agenda / News

STIMA

CSR en sustainability. Het zijn 2 trendy buzz-words die je haast in elk mission statement terugvindt. Maar wat zit erachter? Zijn het louter goedkope verkoopsargumenten of zoekt men echt maatschappelijke waarde? En hoe kan sustainability jouw business versterken en hoe bouw je als merk een stevige CSR-reputatie uit? De expertgroep Marketing & Society van Stima zoekt het uit en wijdt haar eerste Social Marketing Lunch volledig aan het thema.

Vier exclusieve sprekers brengen hun visie en hun verhaal: Nicolas Lambert (ceo Fairtrade Belgium): "Fairtrade, because human chains are stronger than supply chains”, Astrid Leyssens (Marketing consultant Do Good Companies): “Business for Good - Hoe kunnen marketeers een positieve impact leveren op sociaal/ecologisch vlak”, Raf Weverbergh (Managing Director FINN PR): “Hoe CSR de reputatie ernstige schade kan toebrengen” en Mathieu Desantoine (Trade for Development Center - Belgian Development Agency): "How marketing power can help building a fair world”.

Inschrijven kan via deze link.

Praktisch:
Donderdag 19 januari 2017 vanaf 12u, einde voorzien rond 14u
Muntpunt, Munt 6, 1000 Brussel