Stima stelt voor: de finalisten van Belgium’s New Brand

Brandcafé

Agenda / News

Brandcafé
Op donderdag 28 januari organiseert Stima een nieuw Brandcafé. Eerst en vooral omdat ze samen met de expertgroep Branding en zoveel mogelijk marketers het nieuwe jaar willen vieren, maar belangrijker nog, omdat ze de vijf finalisten van Belgium’s New Brand aan het woord willen laten.
Tijdens het Brandcafé zullen vijf cases aan bod komen van vijf verschillende merken die er op een sterke en eigen manier in slagen succes te boeken. De winnaar werd ondertussen bekend gemaakt door minister Kris Peeters, tijdens het Stima-Congres. Wasbar ging met de trofee lopen en daarmee onderstreepte de jury het ondernemerschap, de durf, de creativiteit, de ambitie en merkopbouw van Dries en Yuri. Op het programma staat een inleiding door Marc Michils, juryvoorzitter en directeur van Kom Op Tegen Kanker, gevolgd door de cases van Wasbar, Scooore!, Les Cuberdons Léopold, Bel&Bo en Newsmonkey. Elke case zal worden ingeleid door De Tijd/L’Echo, partner van Belgium’s New Brand of the Year.
Inschrijven kan via deze link.