Store Support en Jaguar Land Rover zetten klantbeleving centraal

News

2951-logo-801035ea06fa6d195520afcb4b7c3c86Donderdag 19 oktober organiseert Store Support in samenwerking met Jaguar Land Rover een seminar over klantbeleving. Tijdens dit seminar staat het onderwerp customer journey management centraal. Doelgroep zijn marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de klantbeleving, een topic dat almaar meer aan belang wint.

« Klantbeleving speelt ook in België een steeds sterkere rol. Organisaties verlangen van hun medewerkers dat ze klanten een consistente topservice bieden, onafhankelijk van waar ze met de organisatie in contact komen, » aldus Arjen van Hijum, algemeen directeur Store Support. « Daarom focussen we tijdens dit seminar zowel op de theorie als de praktijk: we doorlopen met deelnemers de klantreis die hun doelgroep bij hen doorloopt. Hierbij komen het meten en verbeteren van touchpoints aan bod, aangevuld met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Aansluitend neemt Jaguar Land Rover u tijdens haar presentatie mee in haar praktische visie op de ontwikkeling van de customer journey. »

Een twee uur durende workshop geeft deelnemers de kans om te leren kijken vanuit het perspectief van een klant. « We dagen de deelnemers uit om zelf actief met het onderwerp aan de slag te gaan en de opgedane kennis te vertalen naar de praktijk, » vervolgt van Hijum. Het resultaat is een klare kijk op de voornaamste pijnpunten hoe deze op te lossen.

Deelname is gratis. Meer informatie over de seminar en inschrijvingen  vindt u op de website van het event.