Story Lab en Roularta Media geven C&A memorabel voorjaar

Crea / Media / News / Retail

Om haar feestelijke lentecollectie voor kids te lanceren wilde C&A dit jaar geen productfolder in haar winkels leggen, maar een écht magazine, met mooie silhouetten, interviews en spelletjes voor de kids. Marjolein Laekeman van Story Lab (Dentsu Aegis Network): “We gingen op zoek naar een content partner en onze keuze viel op Roularta Media, met wie we al eerder hadden samengewerkt voor native advertising”. Samen creëerden ze de #makingmemories campagne. Eva Van Elst van C&A: “We wilden authentieke verhalen vertellen, dus gingen we op zoek naar échte mensen om onze collectie te showen. We brachten vier families samen voor een grote fotoshoot, waar we alle beeld en video opnamen dat de basis vormt voor de campagne.”

En die campagne omvat nogal wat. Tom Wattez van Roularta Brand Studio: “Naast het winkelmagazine zorgen we ook voor klassieke advertenties, online video, social media en mobile formaten, branded stories in onze magazines en POS materiaal.." De lentecollectie ligt vanaf 13 februari in de winkels, de komende weken zal content via verschillende touchpoints van Roularta en C&A verspreid worden, om zo de doelgroep te inspireren voor een feestelijk voorjaar.