Story Lab en Roularta Media geven C&A memorabel voorjaar

Om haar feestelijke lentecollectie voor kids te lanceren wilde C&A dit jaar geen productfolder in haar winkels leggen, maar een écht magazine, met mooie silhouetten, interviews en spelletjes voor de kids. Marjolein Laekeman van Story Lab (Dentsu Aegis Network): “We gingen op zoek naar een content partner en onze keuze viel op Roularta Media, met wie we al eerder hadden samengewerkt voor native advertising”. Samen creëerden ze de #makingmemories campagne. Eva Van Elst van C&A: “We wilden authentieke verhalen vertellen, dus gingen we op zoek naar échte mensen om onze collectie te showen. We brachten vier families samen voor een grote fotoshoot, waar we alle beeld en video opnamen dat de basis vormt voor de campagne.”
En die campagne omvat nogal wat. Tom Wattez van Roularta Brand Studio: “Naast het winkelmagazine zorgen we ook voor klassieke advertenties, online video, social media en mobile formaten, branded stories in onze magazines en POS materiaal.." De lentecollectie ligt vanaf 13 februari in de winkels, de komende weken zal content via verschillende touchpoints van Roularta en C&A verspreid worden, om zo de doelgroep te inspireren voor een feestelijk voorjaar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]