Als je de komende drie weken naar VTM kijkt, is de kans groot dat je een sprekende grasmaaier tegenkomt. Dit grappig personage werd ontwikkeld door Gentse video & performance bureau StoryMe om het kunstgras van Namgrass te promoten. Het idee is simpel: waarom zou je je tijd verdoen met gras maaien als je die tijd even goed met je dierbaren kan spenderen? Met deze catchy tv-reclame hopen de twee Gentse bedrijven de doelgroep van Namgrass te overtuigen van het gemak van kunstgras.
Naast dit televisiespotje, dat vooral gericht is naar de oudere generaties, ontwikkelde StoryMe een tweede videostrategie voor een jonger doelpubliek. Het team maakte sociale media campagne met vier verschillende teasers om jonge families in de steden aan te trekken via de social media kanalen van Namgrass.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]