Straks virtuele hamburgers bij Quick?

Virtual reality – of VR – is internationaal gezien alomtegenwoordig en het aantal toepassingen dat gebruikmaakt van deze technologie neemt alleen maar toe. Toch is VR nog niet goed doorgedrongen in België en hebben nog maar weinig landgenoten de kans gekregen om deze buitengewone technologie uit te proberen. Quick vond een partner in Coca-Cola Zero sugar om zijn ambitie waar te maken: virtual reality toegankelijk maken voor alle Belgen. Quick biedt zijn klanten de mogelijkheid om bij de aankoop van een Maxi Menu voor slechts € 1 een VR-bril aan te schaffen en een gratis game te downloaden die speciaal voor deze actie werd ontwikkeld: “Space Drive-in”. Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium: “Ik ben er trots op dat Quick het eerste Belgische merk is dat iedereen de mogelijkheid biedt om hun eerste VR-ervaring te beleven, en wel op een heel toegankelijke manier. De ontwikkeling van het spel en de campagne heeft uiteraard verschillende maanden in beslag genomen, maar het resultaat overtreft al onze verwachtingen. Dit project toont opnieuw de dynamiek van het bedrijf en onze teams.”


PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]