Straks virtuele hamburgers bij Quick?

Virtual reality – of VR – is internationaal gezien alomtegenwoordig en het aantal toepassingen dat gebruikmaakt van deze technologie neemt alleen maar toe. Toch is VR nog niet goed doorgedrongen in België en hebben nog maar weinig landgenoten de kans gekregen om deze buitengewone technologie uit te proberen. Quick vond een partner in Coca-Cola Zero sugar om zijn ambitie waar te maken: virtual reality toegankelijk maken voor alle Belgen. Quick biedt zijn klanten de mogelijkheid om bij de aankoop van een Maxi Menu voor slechts € 1 een VR-bril aan te schaffen en een gratis game te downloaden die speciaal voor deze actie werd ontwikkeld: “Space Drive-in”. Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium: “Ik ben er trots op dat Quick het eerste Belgische merk is dat iedereen de mogelijkheid biedt om hun eerste VR-ervaring te beleven, en wel op een heel toegankelijke manier. De ontwikkeling van het spel en de campagne heeft uiteraard verschillende maanden in beslag genomen, maar het resultaat overtreft al onze verwachtingen. Dit project toont opnieuw de dynamiek van het bedrijf en onze teams.”


Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]