Smeets bekleedt nu al bijna een eeuw een ereplaats in de Belgische markt voor sterke dranken. Het Hasseltse jenevermerk werd in 2011 overgenomen door Bruggeman-La Martiniquaise. Momenteel wordt het verkocht in drie smaken: graan-, fruit- en crèmejenever. Smeets heeft Strategie Agency ingeschakeld om zijn merkenstrategie te hertekenen. Het bureau werkte op alle varianten om het gamma te verstevigen en visueel duidelijker te plaatsen. Het keek het naar het ontwerp, het volume en alle andere facetten van het gamma. Uiteindelijk koos het voor een uitgezuiverd ontwerp van de iconische fles. Het nieuwe ontwerp beklemtoont de sterke identiteit van het merk.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]