Strategie Agency aan de jenever


Smeets bekleedt nu al bijna een eeuw een ereplaats in de Belgische markt voor sterke dranken. Het Hasseltse jenevermerk werd in 2011 overgenomen door Bruggeman-La Martiniquaise. Momenteel wordt het verkocht in drie smaken: graan-, fruit- en crèmejenever. Smeets heeft Strategie Agency ingeschakeld om zijn merkenstrategie te hertekenen. Het bureau werkte op alle varianten om het gamma te verstevigen en visueel duidelijker te plaatsen. Het keek het naar het ontwerp, het volume en alle andere facetten van het gamma. Uiteindelijk koos het voor een uitgezuiverd ontwerp van de iconische fles. Het nieuwe ontwerp beklemtoont de sterke identiteit van het merk.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


