Strategie AGENCY in afdeling Slagerij voor Intermarché

Na jaren afwezigheid op het kleine scherm in België, komt Intermarché terug met een gloednieuwe imagocampagne bedacht door Strategie AGENCY. Aan de basis van de spot ligt een specifieke vraag van Intermarché: de toonbank van de Slagerij (een van hun grootste traffic builders) en het personeel in de spotlight zetten. Het merk staat erom bekend dat het vlees altijd ter plaatse bereidt, aan de scherpste prijs en altijd door slagers die gepassioneerd zijn over hun werk. Om aan deze vraag te beantwoorden, besloot Strategie een emotionele weg in te slaan om de sterke punten van het merk te benadrukken: de warme sfeer in de winkel, en vooral de unieke nabijheid tussen de slagers van Intermarché en hun klanten.
Het startpunt van de spot, gemaakt door Strategie en uitmuntend uitgewerkt door Static Films, is een bekende situatie voor ouders die boodschappen doen met hun kleine kinderen: een afgeleid kind dat zijn moeder uit het oog verliest. De campagne wordt verspreid op televisie en sociale netwerken.
Credits
Client: Intermarché
Contacts: De medewerkers van Intermarché & Emmanuelle Dubois
Agency: Strategie AGENCY
Creation: Emmanuel Colin
Creation: Christopher Gelder
Account Director: Sandrine Pierret
Strategic Director: Michael Liekens
Film Production Company: Static Films
Director: Jeroen Willekens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]