Na jaren afwezigheid op het kleine scherm in België, komt Intermarché terug met een gloednieuwe imagocampagne bedacht door Strategie AGENCY. Aan de basis van de spot ligt een specifieke vraag van Intermarché: de toonbank van de Slagerij (een van hun grootste traffic builders) en het personeel in de spotlight zetten. Het merk staat erom bekend dat het vlees altijd ter plaatse bereidt, aan de scherpste prijs en altijd door slagers die gepassioneerd zijn over hun werk. Om aan deze vraag te beantwoorden, besloot Strategie een emotionele weg in te slaan om de sterke punten van het merk te benadrukken: de warme sfeer in de winkel, en vooral de unieke nabijheid tussen de slagers van Intermarché en hun klanten.
Het startpunt van de spot, gemaakt door Strategie en uitmuntend uitgewerkt door Static Films, is een bekende situatie voor ouders die boodschappen doen met hun kleine kinderen: een afgeleid kind dat zijn moeder uit het oog verliest. De campagne wordt verspreid op televisie en sociale netwerken.
Credits
Client: Intermarché
Contacts: De medewerkers van Intermarché & Emmanuelle Dubois
Agency: Strategie AGENCY
Creation: Emmanuel Colin
Creation: Christopher Gelder
Account Director: Sandrine Pierret
Strategic Director: Michael Liekens
Film Production Company: Static Films
Director: Jeroen Willekens

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




