Na jaren afwezigheid op het kleine scherm in België, komt Intermarché terug met een gloednieuwe imagocampagne bedacht door Strategie AGENCY. Aan de basis van de spot ligt een specifieke vraag van Intermarché: de toonbank van de Slagerij (een van hun grootste traffic builders) en het personeel in de spotlight zetten. Het merk staat erom bekend dat het vlees altijd ter plaatse bereidt, aan de scherpste prijs en altijd door slagers die gepassioneerd zijn over hun werk. Om aan deze vraag te beantwoorden, besloot Strategie een emotionele weg in te slaan om de sterke punten van het merk te benadrukken: de warme sfeer in de winkel, en vooral de unieke nabijheid tussen de slagers van Intermarché en hun klanten.
Het startpunt van de spot, gemaakt door Strategie en uitmuntend uitgewerkt door Static Films, is een bekende situatie voor ouders die boodschappen doen met hun kleine kinderen: een afgeleid kind dat zijn moeder uit het oog verliest. De campagne wordt verspreid op televisie en sociale netwerken.
Credits
Client: Intermarché
Contacts: De medewerkers van Intermarché & Emmanuelle Dubois
Agency: Strategie AGENCY
Creation: Emmanuel Colin
Creation: Christopher Gelder
Account Director: Sandrine Pierret
Strategic Director: Michael Liekens
Film Production Company: Static Films
Director: Jeroen Willekens
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]