Na competitie heeft Strategie Agency een campagne ontwikkeld voor Bruxelles Formation. Het doel is om Brusselaars te motiveren een opleiding te volgen en sneller werk werk te vinden. Om dit doel te bereiken heeft het bureau zich geconcentreerd op het feit dat je best ‘fier’ mag zijn op jezelf als je er in slaagt. Daarom werd de slogan « Fier de me former » gecombineerd met portretten van mensen die een echte opleiding volgen of zelfs les geven, want ook zij zijn ‘fier’ op zichzelf.
De mensen komen met hun eigen echte verhaal. Soms van ver, soms pijnlijk en soms emotioneel. Maar altijd oprecht en fier dat ze de stap naar Bruxelles Formation hebben gezet. De campagne is uitgewerkt in heel het Brusselse landschap. Van televisie, cinema, radio, trams en metro tot sociale media. Genoeg om mensen die wat in de put zitten terug goesting te geven om het te proberen, om terug een beetje ‘fier te zijn’…
Credits:
Client: Bruxelles Formation
Contacts: Anne Morrier
Agency: Strategie AGENCY
CD: Tony Naudts-Ducène
Creation: Emmanuel Colin, Célia Schoonbrodt
Creation: Jérôme Vondegracht
Account Director: Angélique Hanchir
Strategic Planner: Hervé Paques
Digital Production: Damien Roba
Film Production Company: Disturb
Director: Annabel Sougné
Photographer: Annabel Sougné
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]