Strategie AGENCY is fier op Bruxelles Formation

Crea / News

fier de me former 1Na competitie heeft Strategie Agency een campagne ontwikkeld voor Bruxelles Formation. Het doel is om Brusselaars te motiveren een opleiding te volgen en sneller werk werk te vinden. Om dit doel te bereiken heeft het bureau zich geconcentreerd op het feit dat je best ‘fier’ mag zijn op jezelf als je er in slaagt. Daarom werd de slogan « Fier de me former » gecombineerd met portretten van mensen die een echte opleiding volgen of zelfs les geven, want ook zij zijn ‘fier’ op zichzelf.
fier de me former 2De mensen komen met hun eigen echte verhaal. Soms van ver, soms pijnlijk en soms emotioneel. Maar altijd oprecht en fier dat ze de stap naar Bruxelles Formation hebben gezet. De campagne is uitgewerkt in heel het Brusselse landschap. Van televisie, cinema, radio, trams en  metro tot sociale media. Genoeg om mensen die wat in de put zitten terug goesting te geven om het te proberen, om terug een beetje ‘fier te zijn’…
bus strategie



Credits:
Client: Bruxelles Formation
Contacts: Anne Morrier
Agency: Strategie AGENCY
CD: Tony Naudts-Ducène
Creation: Emmanuel Colin, Célia Schoonbrodt
Creation: Jérôme Vondegracht
Account Director: Angélique Hanchir
Strategic Planner: Hervé Paques
Digital Production: Damien Roba
Film Production Company: Disturb
Director: Annabel Sougné
Photographer: Annabel Sougné