Socotec, speler in risicopreventie en bouwcontrole in Frankrijk, onthult zijn nieuwe visuele identiteit. Het nieuwe logo werd ontworpen door strategie AGENCY en moet de zichtbaarheid versterken na de recente acquisities van ESG in Groot-Brittannië en ZPP in Duitsland.
Het nieuwe logo bevestigt een dimensieverandering. « Het doel was om meer dynamiek te brengen en om de strategische omwenteling van de groep te illustreren, zonder de fundamenten ervan te vervalsen, » legt Charlotte Borgoo uit, directeur van strategie AGENCY in Parijs. Het bureau koos voor het ontwerp een variatie van drie soorten blauw.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]