Socotec, speler in risicopreventie en bouwcontrole in Frankrijk, onthult zijn nieuwe visuele identiteit. Het nieuwe logo werd ontworpen door strategie AGENCY en moet de zichtbaarheid versterken na de recente acquisities van ESG in Groot-Brittannië en ZPP in Duitsland.
Het nieuwe logo bevestigt een dimensieverandering. « Het doel was om meer dynamiek te brengen en om de strategische omwenteling van de groep te illustreren, zonder de fundamenten ervan te vervalsen, » legt Charlotte Borgoo uit, directeur van strategie AGENCY in Parijs. Het bureau koos voor het ontwerp een variatie van drie soorten blauw.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]