Strategisch coachen met Alain Frisson

Alain Frisson biedt sinds kort zijn diensten als strategisch coach aan adverteerders, starters en zelfstandige ondernemers aan. Eerder was hij achtereenvolgens strategisch planner bij Saatchi & Saatchi, Grey en JW Thompson. Daarnaast richtte hij in 2008 mee het reclamebureau Van Piperzeel op. Onlangs nog tekende hij voor de strategie achter de introductie van het merk Upper Organic. Dat speelt in op de trend van verse fruit- en groentensapjes. Alain Frisson blijft ook reclamebureaus strategisch coachen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]