Strategisch coachen met Alain Frisson


Alain Frisson biedt sinds kort zijn diensten als strategisch coach aan adverteerders, starters en zelfstandige ondernemers aan. Eerder was hij achtereenvolgens strategisch planner bij Saatchi & Saatchi, Grey en JW Thompson. Daarnaast richtte hij in 2008 mee het reclamebureau Van Piperzeel op. Onlangs nog tekende hij voor de strategie achter de introductie van het merk Upper Organic. Dat speelt in op de trend van verse fruit- en groentensapjes. Alain Frisson blijft ook reclamebureaus strategisch coachen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



