Na bureau-ervaring bij o.m. The Young Ones, Air en TBWA gaat Ingrid Bottelberghs een volgende strategische uitdaging aan bij LDV United. Met een rijke ervaring in food, framilies en retail marketing versterkt ze een straf team van gelijkgestemde merkenbouwers. "Verbonden met de Schelde links en het meesterlijke Mas aan mijn rechterkant stroomt de goesting naar binnen. En met gemiddeld 20 uur fileleed per week uitgespaard, koop ik een onbetaalbare vrijheid voor mijn geliefde Antwerpen."
LDV werkt o.a. voor Kind & Gezin, Opel, Mooimakers, Devos Lemmens, Het Nieuwsblad, Red Bull, Brugge Kaas, Special Olympic Games, CM en De Lijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]