Streamz en TBWA lanceren de streamingdienst van bij onz

Crea / News

De streamingmarkt wordt al jaren gedomineerd door internationale spelers. Die leveren geweldige content, maar niet op maat van de Vlaamse consument. En laat dit nu net de kracht zijn van Streamz, dé streamingdienst van bij ons. Op Streamz vind je fictie van hier en overal. Denk aan reeksen van zenders zoals VTM, VIER, VIJF en Eén. Maar ook buitenlandse must-sees en ultieme klassiekers waarvan zeker is dat ze hier gesmaakt zullen worden. Een belofte die waargemaakt kan worden dankzij een samenwerking van DPG en Telenet.

Met “Da’s van onz vertaalde TBWA deze positionering door naar een creatief platform mét een knipoog naar de – ondertussen al veelbesproken – “z” in Streamz. In radio en televisie wordt ingespeeld op situaties die élke Belg herkenbaar vindt. Van file, tot politieke chaos. De lijnen die via OOH over heel Vlaanderen verspreid worden spelen dan weer in op ons collectieve geheugen en spreken alleen de échte fans van Vlaamse fictie aan.

 

Credits
Client
Client: Streamz 
CEO: Peter Vindevogel
Head of branding and marketing communication: Isabelle Maselis
Head of product & platform: Kathleen Colpin
Agency
Agency: TBWA Belgium
Executive creative director: Jeroen Bostoen
Senior copywriter: Ruben De Praetere, Sofie Gilliams, Kenn Van Lijsebeth, Willem Van den Hoof
Senior art director: Yves Van Hacht, Ad Van Ongeval, Anke Verhaegen
Managing director: Nicolas De Bauw 
Account director: Max Fauconnier
Account Executive: Thijs Muësen & Anne-Sophie Spruyt
Process director: Jasper Govaerts 
Traffic manager: Laurie Herbots
Head of production: Mieke Vandewalle 
Agency producers: Katrien Van den Brande
Sound engineer: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
Head of strategy: Bert Denis 
Strategy director: Kristof Janssens 
Production company
Production company: Motionmakers 
Media
Media agency: PHD 
Managing director: Christine Brone
Business leader: Jo Ringhoet
Digital planner: Axelle Ballieu