Eindelijk, we mogen weer buiten. Dansen, feesten, muilen, lullen tegen onbekenden,... Wat hebben we het gemist. Om deze herwonnen vrijheid te vieren, maakten Mutant en Stubru een nieuwe campagne met de naam ‘Missed You Stranger.’
“Het is een ode aan het nachtleven geworden,” vertelt Usman Abdul, art director bij Mutant. “Meer bepaald aan de figuren die je tegenkomt op concerten, festivals en feestjes. Een slechte kusser, iemand die vlak naast je komt plassen zodat jij niet meer kan, een zeveraar waar je niet van af geraakt,... We kennen ze allemaal.” In de campagne wordt er letterlijk ingezoomd op deze genânte of benarde situaties. “Maar omdat het zo lang geleden is, pakken we ze er graag bij. Meer nog, we hebben al die vreemde figuren keihard gemist,” besluit Usman Abdul.
De campagne werd gerealiseerd met Hamlet en bestaat uit drie films die op tv, cinema en social te zien zijn. Daarnaast is ook in print de anderhalve meter afstand ver zoek. Finally!
https://cinemapace.com/missed-you-stranger-stubru/


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








