Eindelijk, we mogen weer buiten. Dansen, feesten, muilen, lullen tegen onbekenden,... Wat hebben we het gemist. Om deze herwonnen vrijheid te vieren, maakten Mutant en Stubru een nieuwe campagne met de naam ‘Missed You Stranger.’
“Het is een ode aan het nachtleven geworden,” vertelt Usman Abdul, art director bij Mutant. “Meer bepaald aan de figuren die je tegenkomt op concerten, festivals en feestjes. Een slechte kusser, iemand die vlak naast je komt plassen zodat jij niet meer kan, een zeveraar waar je niet van af geraakt,... We kennen ze allemaal.” In de campagne wordt er letterlijk ingezoomd op deze genânte of benarde situaties. “Maar omdat het zo lang geleden is, pakken we ze er graag bij. Meer nog, we hebben al die vreemde figuren keihard gemist,” besluit Usman Abdul.
De campagne werd gerealiseerd met Hamlet en bestaat uit drie films die op tv, cinema en social te zien zijn. Daarnaast is ook in print de anderhalve meter afstand ver zoek. Finally!
https://cinemapace.com/missed-you-stranger-stubru/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]