Studio Brussel gaat hard met Alex Agnew

Gisteren, paasmaandag 28 maar, nam komiek en zanger Alex Agnew naar (sinds 2009) jaarlijkse gewoonte even Studio Brussel over voor het hardere werk. Van 18u tot middernacht presenteerde hij De Zwaarste Lijst met daarin 66 loeiharde platen door luisteraars geselecteerd. DDB Brussels liet de rocker al een eerste keer los in de biblibotheek.
Om het Studio Brussel-publiek klaar te stomen voor het hardere werk, volgde DDB de rocker al een keer in het geanimeerde dagelijkse leven. Zo blijkt vooral een bibliotheekbezoek voor Agnew – als hevig metalfan – niet meteen evident. Kijkt u zelf maar.
Naast een televisiespot die ook online zal te zien zijn, werd er eveneens een content-reeks opgenomen voor de sociale kanalen van de zender. De Zwaarste Lijst wordt bepaald door luisteraars van Studio Brussel die een eigen top drie kunnen samenstellen. Wie stemt, maakt kans op een combi-vipticket voor Graspop met verblijf in de Metal Town. Alex koos alvast voor Ace of Spades van de betreurde frontman van Motörhead, Lemmy, als zijn nummer 1.
Credits
Klant: Jan Van Biesen, Gunther Van Acker
Creative directors: Peter Ampe, Odin Saillé
Creative team: Rich Chiggaz
Account team: Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
TV Producer: Brigitte Verduyckt
PR: Kenn Van Lijsebeth
Production house: Shadowplayfilms / The Breakfast Club

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


