Studio Brussel stemt af op DDB

ddb logo

Budgets / News

ddb logo
DDB Brussels heeft het jaar sterk kunnen afsluiten met Studio Brussel als nieuwe klant. Na een korte maar intense pitch maakte DDB het verschil met een creatieve eigen kijk en een interessante toekomstvisie op het merk. De samenwerking met de populaire zender gaat onmiddellijk van start.
Het zijn dus drukke tijden voor Studio Brussel: de zender zit volop in haar ‘Warmste Week’ en schreef tussendoor ook nog een pitch uit voor haar communicatiebudget. De populaire VRT-zender is momenteel de op een na grootste van Vlaanderen en hoopt die plaats te verstevigen met een nieuw communicatiebureau. Stubru doet daarvoor een beroep op DDB Brussels. "Na een pitch kwam het Brusselse bureau als winnaar uit de bus,” zegt Els Lagrou, marketingmanager bij VRT. "Zowel op strategisch als creatief vlak bleek DDB de ideale partner voor het merk." 
De samenwerking tussen Studio Brussel en DDB gaat onmiddellijk van start. Eerder werkte het bureau al op projectbasis voor de VRT. Dat resulteerde in een pakkende Music For Life-campagne die ‘De Warmste Week’ inluidde.