DDB Brussels heeft het jaar sterk kunnen afsluiten met Studio Brussel als nieuwe klant. Na een korte maar intense pitch maakte DDB het verschil met een creatieve eigen kijk en een interessante toekomstvisie op het merk. De samenwerking met de populaire zender gaat onmiddellijk van start.
Het zijn dus drukke tijden voor Studio Brussel: de zender zit volop in haar ‘Warmste Week’ en schreef tussendoor ook nog een pitch uit voor haar communicatiebudget. De populaire VRT-zender is momenteel de op een na grootste van Vlaanderen en hoopt die plaats te verstevigen met een nieuw communicatiebureau. Stubru doet daarvoor een beroep op DDB Brussels. "Na een pitch kwam het Brusselse bureau als winnaar uit de bus,” zegt Els Lagrou, marketingmanager bij VRT. "Zowel op strategisch als creatief vlak bleek DDB de ideale partner voor het merk."
De samenwerking tussen Studio Brussel en DDB gaat onmiddellijk van start. Eerder werkte het bureau al op projectbasis voor de VRT. Dat resulteerde in een pakkende Music For Life-campagne die ‘De Warmste Week’ inluidde.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]