STUMPA 2021 kent zijn genomineerden
De genomineerden voor de StuMPA 2021 (Student Magazine Print Award) zijn bekend. 16 laureaten zijn geselecteerd uit 97 inzendingen.
Bij de StuMPA Awards bedenken studenten van het 2de en 3de jaar hoger kunstonderwijs grafisch ontwerp en publiciteit een tijdschriftadvertentie voor print met een digitale extensie. De uiteindelijke winnaars mogen naar het mekka van hun vak, het internationale Cannes Lions Festival. De 16 zullen hun werk publiekelijk verdedigen op 2 april.
Het is al de 12de editie van de StuMPA, de wedstrijd georganiseerd door We Media, de federatie van uitgevers. De elf juryleden zijn samengekomen op woensdag 24 en donderdag 25 februari en hebben een hele dag de inzendingen bestudeerd en geëvalueerd.
De 16 genomineerden voor de StuMPA 2021
Haute Ecole Louvain en Hainaut (HELHa) (prof. Isabelle Hubinon)
- Laura Dewierdt
- Eva Foucart
- Fabien Koenig
- Estelle Reding
- Nathan Roulet
ESA Saint- Luc Liège (prof. Vincent Albert)
- Tallulah Siroli
- Mandy Antoine
- Guido D’Agostino
Luca School of Art Ghent (prof. Anneke Rombaut)
- Arno Major
- Ward Muys
- Kai-Ya Jansens
- Fran Scheers
ESA Saint- Luc Bruxelles (prof. Philippe Lepinois)
- Maxime Lefebvre
- Federica Garcia
- Carole-Anne Verlende
- Cécile Yaramis
De jury bestaat uit 3 creatieven: Marie-Laure Cliquennois (TBWA), Sam De Win (Prophets) en Fred Zouag (Mortierbrigade); 1 docent van de deelnemende scholen: Philippe Lepinois (Saint-Luc Bruxelles); 3 journalisten van de vakpers: Marine Dehossay (PUB), Bart Kuypers (MediaSpecs) en Damien Lemaire (MM – voorzitter); 3 vertegenwoordigers van de uitgevers-leden van We Media B2C: Katrien Janssens (DPG Media), Pascaline Goffin (IPM) en Tom Wattez (Roularta Media Group).
De studenten zullen hun creatie verdedigen voor dezelfde jury maar waarschijnlijk niet voor een publiek van studenten en docenten. Dat zal plaatsvinden op vrijdag 2 april om 14 uur. De beraadslaging en de prijsuitreiking zijn op dezelfde dag.
Er zijn 5 Awards te winnnen: een Gold, een Silver en twee Bronze Awards alsook die van de Best School. Aan elke Award hangt een mooie prijs (onder voorbehoud van de sanitaire situatie): de winnaars van de Gold en de Silver vertrekken in juni naar het prestigieuze ‘Cannes Lions, International Festival of Creativity’, de winnaars van de Bronze worden uitgenodigd op de CB Awards & Party in Knokke.
Voir cette publication sur Instagram
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]