Stuur je beste verwensingen met at-thetable en VTM

Crea / News

Krijg je elke kerst wéér een cadeaubon? Word je als vegetariër gedwongen te overleven op de garnering van het gebraad? Wordt je relatiestatus elk familiefeest druk bediscussieerd? Of blijven ze jou maar vragen wanneer er een kleine wordt uitgeperst? Allemaal ergernissen die tijdens de kerstperiode (naast de kalkoen) op de maag kunnen liggen. Om een einde te maken aan dergelijke eindejaarsfrustraties nodigt VTM iedereen uit ze te delen onder het mom van ‘beste verwensingen‘ en er zo een prachtig eindejaar van te maken.

In de spot waarmee deze eindejaarscampagne van start gaat, brengt een VTM-kerstkoor (bestaande uit Sandrine André, Dina Tersago, Ruth Beeckmans, Julie Van den Steen, Andy Peelman en Kamal Kharmach) iemands verwensing tot bij de deur van een familielid. Hiervoor gaan ze aan de slag met een geparodieerde versie van het nummer ‘Jingle bells’. De boodschap is duidelijk “Geef me dit jaar niet wéér een cadeaubon!” Toch eindigt de tekst met een positieve noot. Bijgevolg vallen de familieleden in elkaars armen en zijn ze klaar om samen te klinken op een prachtig eindejaar. Daarnaast trakteert VTM op een set ‘beste verwenskaarten’, die de kijkers helpt om ook hun verwensingen te delen, net zoals het kerstkoor in de tv-spot.

VTM houdt met de campagne trouw aan zijn merkbelofte en kleurt de feestdagen van de kijkers thuis.  

Credits

  • Client: VTM
  • Contacts: Maarten Janssen , Calogero Macaluso, Stijn De Corte
  • Agency: at-thetable
  • CD: Sebastien Van Reet
  • Creation: Sara West, Silke Beurms
  • Account team: Diane Vandebroek, Ines Dhont
  • Art Buyer: Karen Strypens
  • Production Company: Karat
  • Executive Producer: Thomas Hofman, Bram Coppens
  • Producer: Rien Behaeghe
  • Director: Kevin Boitelle
  • Talent: Ruth Beeckmans, Sandrine André, Dina Tersago, Andy Peelman, Julie Van den Steen en Kamal Kharmach
  • Editor: Kevin Boitelle
  • Graphic Studio: Pandemie
  • Sound: Brandy
  • Illustration: Artbox