Op 18 maart was is het zover: miljoenen Vlamingen werken al een jaar van thuis. Een jaar thuiswerk, dat doet een mens nadenken. Is deze job écht wat ik de rest van mijn leven wil doen? Waar vind ik meer uitdaging? Hoe gebruik ik mijn passies en talenten? Wil ik straks opnieuw aanschuiven in de file?
VDAB en BBDO willen iedereen tussen 18 en 65 graag doen nadenken over hun loopbaan. Over hun dromen, ambities, pijnpuntenen voornemens. Daarom lanceren ze de work-up call: op work-upcall.be laat je een boodschap achter voor je toekomstige zelf, en over een jaar stuurt VDAB die boodschap terug naar jou. Kwestie van jezelf wakker te schudden en je loopbaan in beweging te houden.
Credits
Client: VDAB
Client contacts: Hans Maenhout, Joke Van Bommel
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Sebastien De Valck
Art Director: Jasper Verleije
Copywriters: Liesa Naert, Martijn Beckers
Head of design: Eric Leurquin
Webdesigner: Elena Haniotakis
Digital Project Manager: Wouter Has
Development: Jack&Joe
Account team: Evelyn Savels, Caroline D’haens, Katrien Denef
Strategy: Sofie Verstreken, Lynn Goossens
Production Company: BBDO Productions
RTV Producer: Eva Segers
Sound Engineer: Mathieu Schots
Editor: Neil Skeet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]